Kolejna porcja informacji


W ostatnich dniach zająłem się ekranem akcji, i po dłuższym namyśle zrezygnowałem z opcji tekstowej na rzecz graficznego przedstawienia walk.
Co ciekawe, oprócz wydawania prostych komend (atakuj, broń), możliwe będzie także sterowanie własną postacią.
Natomiast całość akcji będzie przedstawiona w czasie rzeczywistym.
W obecnej fazie projektu, wygląda to tak:

dgoj_akcja_02

 

Jednak obecnie zająłem się kupnem i handlem używkami, ponieważ stwierdziłem, że ta opcja będzie potrzebna przy akcjach.
Pierwsze przymiarki do używek:

dgoj_towar

Jak tylko wszystko pójdzie po mojej myśli, to demo ukaże się na przełomie listopada a grudnia(a może i wcześniej :))

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

